Egy ideje már elérhető a megújult Webex Events, de többször tapasztaltam, hogy sokan még a hagyományosat használják, ezért gondoltam érdemes összeszedni miért is előnyös az újra áttérni, milyen előnyöket kínál. Ezen előnyök egy része közös a Meetings-szel, sok funkció onnan ismerős, vagy ott is elérhető:
- megújult modern szervező váltotta fel a pilótavizsgás régit. A Webex Meetings és az Events szervezést ugyanott indítjuk.
- A résztvevők számára megjelenő regisztrációs oldal saját igény szerinti arculattal ruházható fel (branding) – ez korábban gyakori kérés volt, hogy jobban lehessen saját arculatra igazítani
- Webex Assistant – mesterséges intelligencia alapú asszisztens, aki az esemény alatt lejegyzeteli a megjegyzéseket, teendőket. Ez mondjuk főleg angolul érhető el.
- Tartalommegosztásnál videót is lehet megosztani, akár hanggal is
- Hang esetén amennyiben valódi muzsikáról van szó, a „zene mód” is választható
- Könnyebben elérhetők, és megújultak a virtuális előadásoknál visszajelzés adás tekintetében fontos reakció, gesture funkciók
- Feliratozásra van mód – egyelőre magyarul még nem tud, viszont fontos információ, hogy ez a funkció ingyenes. Az feliratozás másik előnye, hogy felvétel esetén keresni is lehet benne.
- Fordítani is tud 109 nyelvre, köztük magyarra is. Ehhez külön licensz szükséges. A beszélt forrásnyelvek köre is bővül, angol, német, francia pl. sokszor hasznos lehet hazánkban is.
- Nagyon hasznos, hogy itt is elérhető a Meetings-nél népszerű képelrendezés választás (layouts). Saját igényünk szerint rendezhetjük el, hogy kit szeretnénk nagyban látni, ne csak mindig a prezentáció foglalja el a képet (stage view).
- People Insights profil – az előadók ha kitöltik a profiljukat a résztvevők jobban képet kaphatnak arról, hogy kik ők
- Slido integráció – a virtuális előadásoknál az interaktivitás fenntartásának legfontosabb eszköze. A Slido a Webex Events-be is integrálásra került, de akár önállóan is használható, így már az előadás meghirdetésekor lehet vele gyűjteni a résztvevők kérdéseit, hogy aztán még felkészültebbek legyünk. A Slido hat féle kérdéstípust ismer, ezek közül a legnépszerűbb a kvíz, és a word count, de egy előadásnál a Q&A is nagyon fontos, ebben is sokkal több eszközt nyújt, hiszen a kérdéseket lehet like-olni, és lehetnek benne további válaszok is.
- Reportok – ezek elengedhetetlen kellékei szervezői oldalon az Events-nek, új helyen a Meetins-szel közös My Reports fülön találhatóak. Az esemény alatt pedig a Webex Control Hub nyújt nekünk betekintést, és hibakeresési lehetőséget.
Ezenfelül természetesen rendelkezésre áll a webcast választásának lehetősége, bár szerintem a sima webinar jellegű Webex Events nyújtotta maximális 10 ezer résztvevő is elég szokott lenni kis hazánkban.
Jó Webexezést!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.